הזמנות מיוחדת

Posted by neronir on מרץ 31, 2016 in בלוג

אני אוהב את העבודה עם החביות. הריח המיוחד של החבית, מגע העץ הנעים שמשתנה בכל אחד מתהליכי העבודה בדרך להפיכת החבית למשהו חדש.

בתחילת דרכי, כשרק גיליתי את העולם המופלא הזה של יצירה מחביות יין, התחלתי ליצור בעיקר אדניות. בתחילה לגינת ביתי, אחר כך למשפחתי ועם הזמן והחשיפה פנו אלי אנשים רבים וביקשו ממני להכין להם אדניות לגינה – כך הכול התחיל. קמתי בבוקר עם רעיון לאדנית חדשה, חיתוך חדש, גימור חדש, גוון חדש. בהמשך התווספו גלגלים, רגליים מעוצבות ועוד ועוד.

אחרי שפיתחתי מגוון רחב של אדניות לגינה, צצו במוחי רעיונות חדשים. כך התחלתי ליצור בר יינות, ומיד אחר כך עוד בר יינות ועוד אחד: עם מגירות או בלי, עם תאורה או בלי, עם מקרר או בלי – הרעיונות לעולם לא נגמרים.

אבל אחד הדברים האהובים עלי ביותר, הוא שמגיעים אלי אנשים מיוחדים עם רעיונות מיוחדים ושם נולדת יצירה חדשה, משותפת ומיוחדת, ולרוב עם היכרות עם אנשים חדשים ומיוחדים.

2 גלגלים שהפכו לכרכרה

באחד מימי שישי, בהם אני מציג את היצירות בקניון דרורים שבשרון, ניגשה אלי גברת נחמדה מאבן יהודה. היא התקרבה לתצוגה ובחנה את העבודות. מקילומטר ראיתי שרץ אצלה משהו בראש. ואכן, כעבור מספר דקות היא פנתה אלי ושאלה אותי אם אני עושה גם דברים מיוחדים בהזמנה מיוחדת. מיד הסתקרנתי – אני מת על רעיונות חדשים! היא סיפרה שלפני שנתיים היא קנתה 2 גלגלים של כרכרה ישנה והיא לא ממש יודעת מה לעשות עם זה… כמובן שמיד נעניתי למשימה וביקשתי ממנה הביא את הגלגלים כדי שאוכל להתרשם ולבדוק. כל הדרך הביתה חשבתי על האתגר החדש. כעבור יומיים שלחתי לה מספר סקיצות לבחירה. היא שמחה ובחרה באחת מהם. כ

עבור שבועיים נפגשנו שוב בקניון דרורים והבאתי לה את הכרכרה שיצרתי במיוחד עבורה. איזה כיף לראות את השמחה וההתלהבות שגרמתי לה! היא הודתה לי ומיהרה הביתה להציב את הכרכרה החדשה בגינה ולשלוח לי תמונה. מאז… בכל פעם שהיא מבקרת בקניון דרורים, היא מספרת לי כמה היא מרוצה מהכרכרה ואילו תגובות נהדרות היא מקבלת מכול מי שמבקר בביתה. התענוג כולו שלי!

מיוחדים_כרכרה

ריהוט גינה ואפילו כיור

יצר איתי קשר זוג צעיר נחמד מבאר יעקב. הם ראו את האדניות וצץ במוחם רעיון – אולי אפשר ליצור ריהוט גינה מחביות? טוב, כבר הבנתם… מיד נעניתי לאתגר! התחלתי לחשוב ביחד ולפתח את הרעיון. פתאום עלה הצורך בכיור – כן, כיור לגינה. כמובן שגם לכך מצאנו רעיון ופיתרון.

חודש אחר כך נחתו בגינת ביתם ספה דו מושבית, 2 כורסאות, שולחן וכיור – הכול מחביות. הכול עבודת ידי, לפי תכנון משתוף שיצרנו ביחד, במיוחד לגינה המיוחדת של הזוג הנחמד.

ריהוט מיוחד לקיוסק מיוחד

בדרך כלל אני מקבל פניות מאנשים פרטיים שחולמים על פריטים מיוחדים לבית, למרפסת או לגינה. הפעם הגיעה פניה שונה. יצר איתי קשר אדם נחמד. סיפר שבבעלותו קיוסק בחולון. הוא שמע שאני עושה דברים מיוחדים ומותאמים וסיפר שיש לו קיוסק והוא מחפש עיצוב מיוחד. נשמע מעניין… קפצתי לבקר ולראות את השטח… התוצאה:  מתקן ייחודי למכירת סיגריות ו 6 מדפים  – הכל מחביות יין!

תראו לי עוד קיוסק אחד כזה בארץ…. לא נראה לי שתמצאו 🙂 עכשיו אנחנו כבר חושבים ביחד על עיצוב חזית הקיוסק – בטח יהיה מיוחד…

מיוחדים_מתקן למכירת סיגריות